Уважаеми дами и господа,
АССП организира поредица от уебинари през м. Октомври с изключително полезни теми.
Място за провеждането: Вашето работно място! Ще бъде осъществена среща посредством интернет връзка, микрофон и говорители на Вашия компютър (VoIP). Препоръчително е използването на слушалки.
Цени:
Цена за членове на АССП – 12 лв, пакетно плащане за всички: 40 лв;
Цена за външни участници – 18 лв, пакетно плащане за всички: 60 лв.
11 октомври 2018 (четвъртък), 14:00 – 16:00 часа
Уебинар I – Excel – начални умения
• 1.1 . Форматиране – числа и текст. Условно форматиране (Conditional formatting) – продължение от уебинар „Excel – част IV”. Инструменти – Format Painter;
• 1.2. Търсене и заместване (Find & Replace). Клавишни комбинации;
• 1.3. Сортиране – капани на сортирането. Потребителски списъци (Custom lists) и сортиране;
• 1.4. Как да отпечатваме работен лист, файл. Команда Page Setup – основни настройки, Print Area, постоянни заглавия – Header&Footer, създаване на pdf файл – предимства и особености.
Лектор: Димитринка Вълкова
18 октомври 2018 (четвъртък), 14:00 – 16:00 часа
Уебинар II – Word – базови умения
• 2.1. Формат на текстово поле – отстъпи и ориентация на страницата;
• 2.2. Комбиниране на различни ориентации на печатната страница (Portrait and Landscape) в един документ;
• 2.3. Предимства на таблиците в Word;
• 2.4. Печат на документ (Print). Настройки за печат. Постоянни заглавия (Header & Footer). Техники за отпечатване. Номер на страница. Създаване на pdf файл – предимства.
Лектор: Димитринка Вълкова
25 октомври 2018 (четвъртък), 14:00 – 16:00 часа
Уебинар III – Импортиране на данни от Excel в Word
• 3.1. Различни начини на импорт;
• 3.2. Създаване на циркулярни писма (Mail Merge); Един текст до различни адресанти (пример за граждански договор);
• 3.3. Бизнес-кореспонденция. Полезни съвети за писма през електронната поща. Адресиране, отговор, прикрепени файлове.
Лектор: Димитринка Вълкова
01 ноември 2018 (четвъртък), 14:00 – 16:00 часа
Уебинар IV – Компютърна сигурност и Архивиране
• 4.1. Лицензирана антивирусна програма – нужда, плюсове и минуси;
• 4.2. Преглед на мейл от фалшив подател, структура,съдържание, прикрепен файл – големина, разширение;
• 4.3. Архивиране – локално (вътрешен и външен твърд диск, външна флаш памет), дистанционно (дропбокс, гугъл драйв);
• 4.4. Честота на архивиране, безплатни програми;
• 4.5. Защита на информацията – криптиране, архивиране с парола. Използване на външни носители на информация (външен твърд диск, външна памет) от личен защитен компютър на непознат компютър.
На участниците ще бъде предварително изпратен работен файл с примерите, които ще се разглеждат по време на курса.
Ако имате въпроси, които желаете да бъдат разгледани по време на обучението, моля да ги изпратите предварително на посочения мейл.
Запазете своето място от сега! За да се регистрирате попълнете заявката за участие или на имейла и телефоните по-долу.
След заплащане ще получите линк и парола за уебинара.
Асоциация на счетоводителите и счетоводните предприятия
Tel.: +359 2 980 27 05
Mob.: +359 886 777 099
E-mail: office@apac-bg.org
www.apac-bg.org
Банкова сметка:
Банка: ОББ АД – клон Света София
BIC UBBSBGSF
IBAN BG59UBBS80021022217012
За повече подробности моля, обърнете се към Главния секретар на асоциацията – г-жа Весела Динева.
Изтеглете и изпратете: Заявка за участие в обучение на АССП