Актуални моменти в трудовото законодателство през 2021 г.
Лектор: Теодора Дичева
Дата: 19 май 2021 г.
Начало: 14:00 ч.
- Промените, направени в Кодекса на труда през м. декември 2020 година и в Закона за хората с увреждания във връзка с изпълнение на квотата. и в някои подзаконови нормативни актове.
- Промените в трудовото законодателство, приложими при въведено извънредно положение и извънредна епидемична обстановка.
- Трудовият договор за работа от разстояние (home office) за възлагане на работа от дома, обявяване на престой при преустановяване на работата или въвеждане на непълно работно време при извънредна епидемична обстановка. Изисквания към работодателите във връзка с възлагането на работа от разстояние и за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
Почивка: 15:30 – 15:45 ч.
15:45 – 17:00 ч.
4. Срочните трудови договори в Кодекса на труда: Особености при сключване на различните видове срочни трудови договори, регламентирани в чл. 68 от КТ. Възможности и ограничения, предпоставки за сключване и санкции при нарушаване на процедурите по сключване на срочни трудови договори. Особености на трудовия договор (клаузата) срок на изпитване.
5. Специална закрила на някой категории работници и служители при прекратяване на трудовото правоотношение: задължения на работодателите, възможност за ползване на административните електронни услуги, предоставяни от Инспекцията по труда, при прилагане на чл. 333, ал.1 и ал.5 от КТ.
Водещ: Теодора Дичева е юрист. Завършила е ЮФ на СУ „Св. Климент Охридски“. Автор е на многобройни книги, сборници и наръчници в областта на трудовото законодателство с приоритет в областта на практическото прилагане на трудовото законодателство и инспектирането на труда. От 1998 година работи в ИА ГИТ като част от Правната дирекция, а от 2008 г. до август 2019 г. е директор на дирекция „Правно осигуряване на инспекционната дейност“ в ИА “ Главна инспекция по труда“. Началник отдел „Социална политика, образование, здравеопазване и околна среда“ при Омбудсмана на РБългария.
Регистрация за обучението се осъществява посредством попълване на заявка онлайн. Попълнете оттук.
Обучението ще се проведе чрез ZOOM Meeting. Необходимо е предварително да инсталирате ZOOM на Вашено устройство https://zoom.us/download . Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас мейл, ден преди началото на уебинара. Всеки участник може да влиза в платформата само от едно устройство и с името от заявката за участие.
Технически изисквания за участие: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството /тонколона/и или слушалки/. Стабилна интернет връзка.
Организаторите не носят отговорност в случай на възникнало затруднение за участие в уебинар, дължащо се на неправилно функциониране на Вашето устройство или интернет връзката Ви.
Уебинарът няма да бъде записан и няма да се предоставя на по-късен етап.
Цени: Членове на АССП – 39 лв;
Външни участници – 89 лв/участник.
Членове с изискуем членски внос заплащат като външни участници.
*АССП не е регистрирана по ЗДДС и ДДС няма да бъде начисляван.
Асоциация на счетоводителите и счетоводните предприятия
Банкова сметка:
Банка: ОББ АД – клон Света София
BIC UBBSBGSF
IBAN BG59UBBS80021022217012