07 и 08 юли 2021 г.
Обучението ще се проведе чрез ZOOM Meeting. Необходимо е предварително да инсталирате ZOOM на Вашено устройство https://zoom.us/download . Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас мейл, ден преди началото на уебинара. Всеки участник може да влиза в платформата само от едно устройство и с името от заявката за участие.
Технически изисквания за участие: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството /тонколона/и или слушалки/. Стабилна интернет връзка.
Организаторите не носят отговорност в случай на възникнало затруднение за участие в уебинар, дължащо се на неправилно функциониране на Вашето устройство или интернет връзката Ви.
Регистрация за обучението се осъществява посредством попълване на заявка онлайн. Попълнете оттук.
Обучение с практическа насоченост на тема:
„Особености при основанията за сключване на трудов договор и връзката им с основанията за прекратяване“
Цел на обучението: Да представи теоретични знания и практически насоки при работа, свързани с основанията за сключване на трудов договор и връзката им с основанията за прекратяване на трудов договор.
В резултат от обучението участниците ще получат практически знания и съвети за изпълнението на дейностите, свързани със сключването, действието и прекратяването на трудови договори.
Продължителност: 8 учебни часа, разпределени в 2 дни по 4 часа.
Дати на провеждане: 07 и 08.07.2021 г.
Форма на провеждане: онлайн.
Програма: 07.07.2021 г. – първа част.
12:50 – 13:00 ч. – Регистрация на участниците в платформата.
13:00 – 17:00 ч. (15:00 – 15:15 ч. – кратка почивка).
Сключване на трудов договор:
- Документи, необходими за назначаване и особености при изискването им;
- Основания за сключване на трудов договор:
- Видове трудови договори – срочни и безсрочни. Особености при сключване на различните видове срочни трудови договори.
- Срок на изпитване по трудов договор. Кога, как и защо се определя?
- Трудов договор за част от законоустановеното работно време.
- Трудов договор за работа от разстояние (home office). Особености на трудовия договор, сключен за възлагане на работа от разстояние (home office).
- Трудов договор за работа през определени дни от месеца.
- Трудов договор с условие за обучение по време на работа – чл. 230 от КТ.
- Договори за квалификация.
- Трудови договори за допълнителен труд при същия или при друг работодател. Особености и връзката им с трудовия и осигурителен стаж.
- Работа при вътрешно заместване – чл. 259 от КТ. Особености при прилагане.
Програма: 08.07.2021 г. – втора част.
12:50 – 13:00 ч. – Регистрация на участниците в платформата.
13:00 – 17:00 ч. (15:00 – 15:15 ч. – кратка почивка).
Основания за прекратяване на трудовите правоотношения и връзката им с възможностите за оспорване по съдебен ред и с правата за ползване на обезщетения за безработица:
- Основания за прекратяване на трудов договор. Акцент върху:
- Взаимно съгласие между страните.
- Съкращаване на щата.
- Намаляване обема на работа.
- Липса на качества на работника или служителя за ефективно изпълнение на работата.
- Промяна на изискванията за изпълнение на длъжността, ако работникът или служителят не отговаря на тях.
- Прекратяване на трудовия договор по време на срока на изпитване.
- Дисциплинарно уволнение. Особености.
- Прекратяване на трудовия договор по инициатива на работодателя срещу уговорено обезщетение по чл. 331 от КТ.
- Право и задължение за извършване на подбор от работодателя при: закриване на част от предприятието, съкращаване в щата или намаляване на обема на работата.
- Закрила на работниците и служителите при уволнение. Какво е важно да знаем?
- Обещетения при прекратяване на трудовите правоотношения.
Въпроси от участниците ще може да се задават през цялото време. Формата на обучението е дискусионна.
Водещ: Ася Иванова – Магистър по „Икономика и организация на труда“ и „Управление на човешките ресурси“. Има над 20 годишен опит в областта на управлението на човешките ресурси, включително при администриране на персонал и заплати. Работила е, както като консултант, така и на ръководни длъжности в сектори като енергетика, строителство, тежки производство, реклама и др. Участвала е в разработването и внедряването на различни програми и системи за управление на човешките ресурси. Повече от 10 години работи като консултант по проекти за компании от различни браншове и с разнообразен предмет на дейност, включително по европейски проекти. Водещ на обучения по теми като „ТРЗ и личен състав“, „Оценка на длъжности и системи за управление на възнагражденията“,“Управление на човешките ресурси“, „Оценяване, атестация и мотивация на персонала“ и други, свързани с управлението на човешките ресурси.
Уебинарът няма да бъде записан и няма да се предоставя на по-късен етап.
Записване и заплащане най-късно до: 05.07.2021 г.
Цени за участие:
Част първа – Членове на АССП – 47 лв; външни участници – 81 лв;
Част втора – Членове на АССП – 47 лв; външни участници – 81 лв;
Първа и втора част – Членове на АССП – 85 лв; външни участници – 145 лв.
Членове с изискуем членски внос заплащат като външни участници.
*АССП не е регистрирана по ЗДДС и ДДС няма да бъде начисляван.
Асоциация на счетоводителите и счетоводните предприятия
Банкова сметка:
Банка: ОББ АД – клон Света София
BIC UBBSBGSF
IBAN BG59UBBS80021022217012