Обучение с практическа насоченост
Цел на обучението: Да представи теоретични знания и практически насоки при работа, свързани с работното време, сумираното изчисляване на работното време и особеностите свързани с извънредния труд и заплащането му, както и документирането на всички действия, свързани с организацията на работно време.
В резултат от обучението участниците ще получат практически знания и съвети за изпълнението на дейностите, свързани с организацията, отчитането, администрирането и заплащането на работното време, включително при сумираното изчисляване на работното време, дежурства и извънреден труд.
Обучението ще се проведе чрез ZOOM Meeting. Необходимо е предварително да инсталирате ZOOM на Вашето устройство https://zoom.us/download . Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас мейл, ден преди началото на уебинара.
Всеки участник може да влиза в платформата само от едно устройство.
За да бъдете допуснати до платформата изписвайте двете имена от ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ.
Технически изисквания за участие: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството /тонколона/и или слушалки/. Стабилна интернет връзка.
Организаторите не носят отговорност в случай на възникнало затруднение за участие в уебинар, дължащо се на неправилно функциониране на Вашето устройство или интернет връзката Ви.
Продължителност: 4 учебни часа, включително с въпроси и отговори.
Дата на провеждане: 17.11.2022 г.
ПРОГРАМА:
13.00 – 14.30 ч.
1. Работно време: нормална продължителност; удължаване на работното време; намалено и непълно работно време.
2. Разпределение на работното време: променливи граници; гъвкаво работно време; ненормиран работен ден; нощен труд; работа на смени.
3. Почивки: в работния ден; междудневна; седмична; празнични дни.
4. Отчитане на работното време.
14.30 – 14.45 ч. – почивка
14.45 – 16.15 ч.
5. Сумирано изчисляване на работното време: Условия за въвеждане на СИРВ; документиране; съставяне на графици; норма часове и нощен труд при работа в условията на СИРВ; отпуски и болнични при въведено СИРВ; отчитане на действително отработеното време. Отчетни форми.
6. Особености на заплащането при СИРВ. Примери и особености при подаване на Декларация образец
7. Извънреден труд: определение и забрана; допустимост по изключение; ред за полагане – документиране; недопустимост; отчитане и заплащане. Дежурства и връзката им с извънредния труд.
16.15 – 17.00 ч.
Въпроси от участниците и отговори на лектора.
Водещ: Ася Иванова
⦁ Магистър по „Икономика и организация на труда” и „Управление на човешките ресурси“.
⦁ Има над 20 годишен опит в областта на управлението на човешките ресурси, включително при администриране на персонал и заплати.
⦁ Работила е както като консултант, така и на ръководни длъжности в сектори като енергетика, строителство, тежки производства, реклама и др.
⦁ Участвала е в разработването и внедряването на различни програми и системи за управление на човешките ресурси.
⦁ Повече от 10 години работи като консултант по проекти за компании от различни браншове и с разнообразен предмет на дейност, включително по европейски проекти.
⦁ Водещ на обучения по теми като „ТРЗ и личен състав“, „Оценка на длъжности и системи за управление на възнагражденията“, „Управление на човешките ресурси”, „Оценяване, атестация и мотивация на персонала” и други, свързани с управлението на човешките ресурси.
Цени за участие: Членове на АССП – 69 лв; външни участници – 109 лв.
*АССП не е регистрирана по ЗДДС и ДДС няма да бъде начисляван.
Членове с изискуем членски внос заплащат като външни участници.
Асоциация на счетоводителите и счетоводните предприятия
Банкова сметка:
Банка: ОББ АД – клон Света София
BIC UBBSBGSF
IBAN BG59UBBS80021022217012