ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЕ ОТ 2 ЧАСТИ:
Корпоративната култура като предпоставка за растеж на бизнеса
Employer branding или защо да поставим служителите на първо място?
Лектор: Д-р Магдалена Иванова Дата за провеждане: 25.04.2023 г. /вторник/ - ЧАСТ 1 Дата за провеждане: 27.04.2023 г. /четвъртък/ - ЧАСТ 2
Обучението ще се проведе чрез ZOOM Meeting. Необходимо е предварително да инсталирате ZOOM на Вашето устройство https://zoom.us/download . Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас мейл, ден преди началото на уебинара.
Всеки участник може да влиза в платформата само от едно устройство и с името от заявката за участие.
Технически изисквания за участие: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството /тонколона/и или слушалки/. Стабилна интернет връзка.
Организаторите не носят отговорност в случай на възникнало затруднение за участие в уебинар, дължащо се на неправилно функциониране на Вашето устройство или интернет връзката Ви.
Първа част – 25 април 2023 г. /вторник/
Вход платформа: 09:15 – 09:30 ч.
От 09.30 до 11.30 ч.
Обучението е насочено към управители на счетоводни предприятия, мениджъри и техните служители.
Корпоративната култура като предпоставка за растеж на бизнеса
- Силата на корпоративната култура
- Управление на корпоративна култура
- Специфики на корпоративната култура в малкия и средния бизнес
- Практически съвети за ефективно комуникиране
Втора част – 27 април 2023 г./четвъртък/
Вход платформа: 09:15 – 09:30 ч.
От 09.30 до 11.30 ч.
Employer branding или защо да поставим служителите на първо място?
- Управление на работодателска марка
- Как да подобрим преживяването на служителите?
- Комуникация и мотивация на служителите
- Лидерски тактики за успешна комуникация
Д-р Магдалена Иванова има над 15 години опит в медиите и „Връзките с обществеността: като консултант, трейнър, медиа рилейшънс експерт, експерт по вътрешни комуникации, журналист и редактор. Тя е създател на регламент за устройство и функциониране на банков кризисен ПР, който се използва от една от банките в България. В момента е ПР мениджър на Българска болнична асоциация. Магдалена Иванова е доктор в направление „Обществени комуникации и информационни науки“. Завършила е Университета за национално и световно стопанство като бакалавър по Журналистика и масмедии и магистър по Връзки с обществеността.
Финансов журналист е с дългогодишен опит. Работила е като главен редактор на финансова онлайн медия и има опит като ръководител на отдел „Маркетинг и комуникации“ и експерт „Връзки с обществеността и комуникации“ в различни банкови институции. Водила е трейнинги пред различни аудитории по кризисни комуникации, комуникации с медии, вътрешни комуникации, управление на промяната, employer branding и др.
Очакваме на нашия e-mail – seminars@assp.bg – Вашите конкретни въпроси по темите, за да получите техните точни отговори по време на обучението.
- Запис ще може да бъде проследен 30 дни след обучението.
Регистрация за обучението се осъществява посредством попълване на заявка онлайн оттук.
Записване и заплащане най-късно до: 20.04.2023 г.
Цени за участие:
Членове на АССП – 25 лв за всяка част;
външни участници – 89 лв. Участие в 2-те части – 129 лв.
*АССП не е регистрирана по ЗДДС и ДДС няма да бъде начисляван.
Асоциация на счетоводителите и счетоводните предприятия
Банкова сметка:
Банка: ОББ АД – клон Света София
BIC UBBSBGSF
IBAN BG59UBBS80021022217012